WEBBINARIUM
Att avdelningar jobbar i silor minskar effektiviteten och hindrar din verksamhet från att utvecklas i samma takt som kunderna. I detta webbinarium får du tips på hur du krossar
silo-tänket och skapar en mer kundcentrerad organisation.
Trots att de flesta vet att avdelningar som försäljning, marknad, produkt och IT borde samarbeta för att skapa optimala kundupplevelser sitter många fortfarande fast i "silosyndromet" där varje avdelning arbetar med sitt. Detta orsakar förseningar i projekt, missförstånd mellan avdelningar och missade affärsmöjligheter. När utvecklingen går allt snabbare och kunderna ställer högre krav på digitala touchpoints, bromsar gamla arbetssätt din tillväxt och flexibilitet.
För att lyckas behöver din organisation komma bort från tunnelseendet och hitta samarbetsformer där teknik, investeringar och människor drar åt samma håll.
I detta webbinariet ger digitala transformations-specialisterna Maria Joons och Karin Kennergren från Columbus Sverige praktiska tips på hur ni krossar silo-tänket och skapar processer och arbetssätt som framtidssäkrar affären.
Delta i webbinariet och lär dig:
Maria Joons
Lösningsdesigner på Columbus Sverige med inriktning med arkitektur och integration ur ett affärsdrivande perspektiv. Lång erfarenhet av E-handel inom B2B & B2C.
Karin Kennergren
Senior affärskonsult Columbus Sverige med lång erfarenhet av content och e-handelsprojekt för B2B och B2C. Inriktning på hur organisationer kan skapa värde genom kundupplevelsen.
Datum: 14 april 2021
Tid: 9:00-9:45
Varmt välkommen!